
En eftermiddag i Govardhan Eco Village, där vi bodde under utbildningsveckorna i Indien, gick jag ett varv för att försöka fånga de vackra, färgglada fjärilarna i buskarna. Det var nästan ett omöjligt uppdrag, men några av dem fladdrade förbi linsen ändå.

Jag är tillbaka! Från en magisk resa till Mumbai, tre veckors intensiv 300 YTT-utbildning på ashramet Govardhan Eco Village i Maharashtra och besök i den heliga staden Vrindavana i Uttar Pradesh. Förutom att jag självklart blev helt förälskad i Indien har jag också fått så mycket ny inspiration för yogan i vår. Håll er uppdaterade här eller på 



Nytt tema på på frkjagemark.com, lite andra spännande nyheter kommer inom kort och om några veckor är det ett helt nytt år. Jag försöker strukturera, planera och vila inför allt roligt som är på väg! Stay tuned …
Om lite mer än fem veckor åker jag iväg på ett äventyr. Jag ska till Indien för att utbilda mig ännu mer inom yoga, med en 300h Advanced Teacher Training med Supersoul Yoga och Raghunath, som du kanske känner igen som en av lärarna som besökt Yoga Games här i Sverige flera gånger. Jag är borta en månad, i princip hela januari och en bit av februari.

